1
اخبار سایت اخبار سایت
ساختار دوگانه تکنولوژی در شاد: توانمندسازی معلمان و دانش‌آموزان
دوره 2، شماره 1، 1404، صفحات 285 - 296
نویسندگان : ملیحه کمیجانی بزچلوئی* 1
1- معلم دبستان، کارشناسی ارشد نرم افزار پیام نور تهران، دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی پیام نور تبریز
چکیده :
با گسترش فناوری در آموزش، پلتفرم‌هایی مانند شاد به ابزاری ضروری برای تدریس مجازی تبدیل شده‌اند. اما عدم آشنایی کافی معلمان و دانش‌آموزان با فناوری‌های آموزشی، چالش‌هایی را در بهره‌وری این سیستم ایجاد کرده است. در این مقاله، پیشنهاد می‌شود که دو بخش مجزا در اپلیکیشن شاد برای تکنولوژیست‌ها ایجاد شود: یکی برای معلمان و دیگری برای دانش‌آموزان. روش تحقیق بر مبنای مشاهدات میدانی و تجربه شخصی مؤلف در شناسایی مشکلات فنی و آموزشی بوده است. دستاوردهای پژوهش نشان می‌دهد که حضور تکنولوژیست‌ها در پلتفرم شاد می‌تواند به بهبود کیفیت آموزش، رفع مشکلات فنی و افزایش بهره‌وری آموزشی کمک کند.